הזירה המוניציפאלית מתחממת: "המצב באלעד הולך להשתנות"

אייל ראובן 3 Comment on הזירה המוניציפאלית מתחממת: "המצב באלעד הולך להשתנות"

מ"מ ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "נוצר מצב שמי שלא קרוב לצלחת לא מקבל את מה שמגיע לו. כאן זה עבר את גבול הטעם הטוב, אני מסתובב ברחוב, ושומע את הלך הרוח, גם בקהילות חסידיות" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מ"מ ראש העיר אלעד יהודה בוטבול מסיעת ש"ס בעיר, שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" על הבחירות שיתקיימו בשנה הבאה ברשויות המקומיות. "כבר 10 שנים שואלים מדוע אין ראש עיר ספרדי באלעד, זה הולך להשתנות בעוד כמה חודשים. פרוש סגר דילים עם כל מיני קבוצות, אבל אנשים רואים שעם דילים אי אפשר לנהל עיר, הציבור לא מקבל את מה שמגיע לו".

"הוא אומר שהוא נותן לכולם, אבל הנה תראו את תיכון בית מרגילת מהוותיקים בעיר שעדיין נמצא בקראוונים. יש לנו גם תלמודי תורה שרק בשנה האחרונה נכנסו למבנה שבכלל לא מתאים להם" הוסיף בוטבול.

"נוצר מצב שמי שלא קרוב לצלחת לא מקבל את מה שמגיע לו. כאן זה עבר את גבול הטעם הטוב, אני מסתובב ברחוב, ושומע את הלך הרוח, גם בקהילות חסידיות" סיפר מ"מ ראש העיר. "יש הרבה אמוציות באוויר, בסוף צריך לדאוג להביא את הניצחון, ולשמור על האחדות לעיר. אני לא רוצה שהקמפיין יהיה בין ספרדים לאשכנזים".

"תהיה פה מערכת בחירות נוקבת, נעשה הכל שהיא תהיה מתוחמת בזמן, ולא תקרע את העיר לגזרים. נעשה הכל שלא יהיה קיטוב בין התושבים" אמר.

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איפה המועמד האמיץ, הכריזמטי שאינו קשור לשום עסקן או מפלגה גדולה – שירוץ עבור כולםם לראשות העיר.

  2. 2

    זה ממש לא ענין של ראש עיר ספרדי או אשכנזי.
    זה ענין של חוסר יכולת לקבל שירות עירוני ראוי.